perjantai 4. maaliskuuta 2016

Tukkaremontti

Olen jo pitkään käyttänyt hiustenpidennyksiä. Oma hiukseni on tyypillistä suomalaista hiuslaatua, eli hentoa ja ohutta. Eikä omat hiukseni myöskään kasva kovinkaan pitkäksi. Teippipidennyksiä olen käyttänyt jo useamman vuoden. Nyt minulla oli kuitenkin teipeistä lähes vuoden tauko. Sen ajan käytin hiuksissani halutessa klipsipidennyksiä. Nyt sai kuitenkin riittää klipsit. Päädyin taas teippeihin. Ne on vaan niin helpot. Eikä oma hiukseni ole juurikaan teippipidennyksistä vaurioitunut, en ainakaan ole itse huomannut mitään. Teippipidennyksestä saa myös tehtyä todella luonnollisen lopputuloksen, itselleni ainakin tähän mennessä parhaiten sopivat pidennykset. Päätin myös vaalentaa hiuksiani lisää. Tykkään itse tästä vaaleammasta tosi paljon, kun minulla oli pitkää värjättynä tyvi tummaksi. Sekä sen jälkeen oli hiuksissani vähän aikaa hieman tummempi blondin sävy. Nyt on kuitenkin kiva olla taas ihan blondi. Minulle on nyt varmaan about kuuden vuoden ajan vaalennettu pelkällä raidoituksella. Nyt päätimme kuitenkin kampaajani Tyckin kanssa, että laitetaan koko päähän värinpoisto Wella blondor jauheella, jotta saatiin tukasta mahdollisimman puhtaan värinen. Aikasemmin olin halunnut nimenomaan raidoittamalla säilyttää luonnollisuuden, nyt kuitenkin halusin vähän pois siitä luonnollisemmasta väristä. Värinpoiston jälkeen laitettiin taitto sävy Wellan koleston perfektilla. Kaikissa vaiheissa käytettiin Olaplexia. Värjäyksen jälkeen myös napsastiin pikkasen latvoista huonoja pois. Sitten päästiin laittamaan teippejä päähän. Minulle laitettiin Ribella By Jasminen teippipidennykset. Pidennykset oli uutta vaaleampaa väriä 101, mitä oli juuri saapunut Ribellalle. Pituutena halusin tottakai mahdollisimman pitkät eli 61cm. Ribellan teipeissä on ihanaa kun niissä on tilatessa valmiiksi teippi kiinni hiuksissa. Nopeuttaa työtä huomattavasti.

Luottokampaajani on jo pidemmän aikaan ollut todella lahjakas Tycki, joka työskentelee Detailed Beauty Salongissa. Detailed Beauty Salon on todella viihtyisä paikka, juuri remontoidussa tilassa, mikä sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varressa osoitteessa Mannerheimintie 21-23 C 00250 Helsinki. Todella ihana ja osaava henkilökunta osaa kuunnella asiakkaan toiveita ja toteuttaa nämä. Itse olen aina poistunut tyytyväisenä, ja odotukset on jopa ylitetty. Tyckin töitä voi myös seurailla Facebookissa ja Instagramissa nimellä HairByTycki. Sekä Detailed Beauty Salon löytyy myös molemmista nimellä DetailedBeautySalon.

Mikäli haluat myös varata ajan minun luottopaikkaani, saat alennusta -10% mainitsemalla minut! <3

Tässä kuvat vaihe vaiheelta:

 Hiukset ennen värjäystä.






Hiukset värinpoiston, taitto sävyn sekä Olaplexin jälkeen.




 Ribella By Jasminen teippipidennykset, pituus 61cm, väri 101.




 Teippipidennysten laittoa.





Ja voilá, tässä lopputulos!

1 kommentti:

  1. Vitsi miten makee lopputulos! Muistatko yhtään montako grammaa hiusta tai montako pakettia sulle laitettiin ja minkälaista laatua ribellan hiukset ylipäänsä ovat että kuinka kauan noi säilyy hyvänä ennen ku pitää hankkia uuet? Ite oon kokeillu monia eri merkkisiä teippejä ja laatu on vaihdellut hurjasti niin siksi kiinnostaisi tietää! (:

    VastaaPoista