tiistai 24. toukokuuta 2016

Keltainen toukokuu

Olen niin onnellinen kun kesä tekee tuloaan ja ulkona on jo tarjennut vähemmissä vaatteissa. Viikon päästä on tosiaan jo kesäkuu. Kesä tulee joka vuosi yhtä yllättäen. Ja kyllä se aurinko kummasti vaan piristää mieltä entisestään.

Mun toukokuuhun on mahtunut vaikka ja mitä. Kiirettä on ollut, mutta opiskelujen ohella olen myös ehtinyt viettää aikaa ystävien ja perheen kanssa. Kaiken kiireen keskellä on myös ehtinyt toteamaan, että on minulla vaan niin ihania ystäviä ja ihanin perhe. Sekä opiskelustani Makeup Mondossa olen nauttinut joka hetkestä. Olen todella kiitollinen kaikesta mitä minulla on elämässäni. <3

Tässä kuvia ihanan toukokuuni tunnelmista. <3



Veneilyä ystävien kanssa <3



Äitienpäivän viettoa Mummon luona <3




Maatilalla <3



Kesän ekat mansikat ja puisto piknik <3





Aloitin myös työskentelyt ihan parhaassa tiimissä, Biancaneven uudessa Helsingin myymälässä <3
Tervetuloa tekemään ihania ostoksia!




Herkulliset Magnum jätskibaarin avajaiset <3





Elastinen Feat konsertissa Hartwallilla <3





Lenkkeilyä ihanissa maisemissa<3




Ihanaa loppu kevättä kaikille! <3
















2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin vasta äsken ja halusin tulla kertoo, että oot mun mielestä suomen kaunein nainen ❤😘

    VastaaPoista