maanantai 27. kesäkuuta 2016

Valmis meikkaaja-maskeeraaja

Onpa taas aika mennyt hurjaa vauhtia. Tuntuu että vastahan minä aloitin opiskelut Makeup Mondossa ja viime viikolla valmistuin. Huh! Minä tosiaan siis valmistuin meikkaaja-maskeeraajaksi! Olen niin onnellinen!!! <3 MINÄ VALMISTUIN! Ihana matka takana ja varmasti vielä hienompi edessä. Haluan kiittä kaikkia, jotka ovat jollain tavalla olleet mukana tässä matkassa ja tukeneet minua kaikessa. Erityis kiitos tietenkin meidän aivan ihanille ja parhaille opettajille Pialle ja Julialle. Ja kiitos ihanille opiskelu tovereilleni. <3




Kuvista voi ehkä aistia tämän onnen määrän :D



Tässä meidän ihana koko konkkaronkka <3


Ihania naisia <3


Siinä se on mustaa valkoisella.


Käytiin Löylyssä syömässä ja oli kyllä herkullista burgeria.


Sekä Hernesaarenrannassa juomassa juhlajuomaa ja kuuntelemassa Reinoa. <3

Siitä ilta jatkui vielä Groteskiin ja sieltä menimme laulamaan muutamat kipaleet karaokeen. Minkä seurauksena mulla ei sitten lähtenytkään seuraavana koko päivänä ääntä. :D Karaokesta mentiin vielä Namuun pyörähtää parit tanssit. Oli kyllä super hauska ilta! 

Tässä oli fiilikset mun valmistujaisista. Seuraavaksi laitan vielä kuvia minun päättötöistä, kunhan vain saan valmiit kuvat itselleni. :)

Kivaa viikkoa kaikille! <3











2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Valmistumisesta näyttää jo hetki olevan, mutta onnea siitä!
    Tuttavani tytär myös juuri valmistui meikkaaja-maskeeraajaksi. Hän on suunnitellut, että aloittaisi kevytyrittäjyyden. Voisi kuvitella, että olisi oikein hyvä vaihto tälle alalle, etenkin koska keikkoja voi olla melko satunnaisesti.
    https://www.uuras.fi/

    VastaaPoista